IT'S A
FACT
We are seasoned consultants with expertise in quantitative methods. And we are here to create indisputable, reliable facts by applying well-established, classic methodologies.
We believe that traditional quantitative research method is by far the most valid approach when it comes to creating knowledge and strategic foundations. We would love the opportunity to meet and explain why
METICULOUS RESEARCH
Research is all about asking the right questions and getting accurate data. This is why we virtue the craft behind collecting and preparing data before any analysis. We put much effort into the development of a perfect questionnaire and in creating a robust foundation for analysis. Only when we trust that the data is sufficient can we interpret, conclude and recommend.
PRESS
Markedsføring.dk den 21. februar 2020
Ungt bureau i hastig vækst: Vi har ramt en nerve i markedet
​
Markedsanalysebureauet It’s a Fact, der blev etableret i 2016, kom ud af 2019 med markant vækst på toplinjen og sorte tal på bundlinjen.
Bureauet, der kan skrive virksomheder som Pandora, B&O og Red Barnet på kundelisten, voksede kraftigt fra 2018 til 2019, hvilket fremgår af bureauets netop offentliggjorte årsregnskab.
​
​
​
Markedsføring.dk den 16. november 2018
Machinelearning fortæller hvad. Du vil også vide hvorfor
​
Machine learning bruges ofte til at forudsige adfærd eller begivenheder ved at genkende mønstre fra historiske data, og begrebets uendelige muligheder forgyldes i øjeblikket. Mens der tales meget omkring machine learning, tales der mindre om det egentlige formål.
​
​
​
Markedsføring.dk den 14. november 2018
Hvad er forskellen på AI, Machine- og Deep learning?
​
AI. Artificial intelligence. Robotter og maskiner som modsat NI – Normal Intelligence- er artifical, altså kunstig. Og kan reagere næsten som var det menneskelig intelligens på de ”ordrer” eller algoritmer, de er programmeret til. AI nævnes ofte i forbindelse med machine learning og deep learning. Men hvad er forskellen? Den bedste måde at differentiere de tre begreber på, er at se dem som én samlet enhed.
​
​
​
Markedsføring.dk den 14. maj 2018
Big Data skaber forretning
​
Træerne vokser ikke ind i himlen. Derfor bruger Sadolin & Albæk Big Data. "Vi mærker en stigende professionalisering af branchen og en konstant efterspørgsel fra alle stakeholdere på dokumentation til at bakke alle anbefalinger og beslutninger op," siger Kirstine Sand partner og direktør i Sadolin & Albæk Udlejning.
​
​
​